Reklamacja i gwarancja

Reklamacja i gwarancja

  • Reklamacje rozpatrujemy natychmiast, nie czekamy na żadne terminy
  • Jeśli znajdziesz uszkodzone lub brakujące części, skontaktuj się z nami najpierw mailowo – najlepiej odpowiedzieć na e-mail „Potwierdzenie otrzymania zamówienia” – dzięki temu uzyskamy podstawowe informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji. Prosimy również o krótkie opisanie, co się stało, czego brakuje lub dołączenie zdjęcia. Możesz zostać poproszony o dodatkowe informacje.
  • Odbierając przesyłkę należy sprawdzić stan opakowania przesyłki - wszelkie widoczne wady (uszkodzenia opakowania) należy zgłosić kierowcy, który odnotuje szkodę na liście przewozowym.
  • wysyłkę można odebrać i z daną wadą bez strachu z następnym stosowaniem jakichkolwiek szkód
  • zawartość wysyłki prosimy zkontrolować po odjeździe kierowcy, kierowca nie czeka na kontrolę zawartości
  • w razie stwierdzenia uszkodzonych lub brakujących części, prosimy o kontakt pod numer telefoniczny 0048 608 170 896 - reklamacje rozwiązujemy natychmiastowym wysłaniem nowych części
  • dla komunikacji z usługami kurierskimi prosimy używać numer wysyłki, numer lub numery wysyłek będą państwu dostarczone mailem po ich wysłaniu z naszego magazynu

Umową sprzedaży objęte są nowe produkty. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć klientowi rzecz wolną od wad. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u sprzedawcy towaru klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. jeżeli klientem jest przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy sprzedawcy. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane klienta składającego reklamację, oraz żądanie klienta w związku z wadą towaru. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie klienta uznał za uzasadnione. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego regulaminu. W przypadku, gdy na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w sklepie.